IKLAN

Cara Nak Bungkus Barang Dalam Kotak Pos Laju

Dengan SendParcel korang boleh pilih untuk Abang Pos Laju datang pick up di rumah atau pejabat secara percuma. Pekerja Pos Laju Malaysia terkejut besar apabila mendapati salah satu kandungan yang terdapat di dalam bungkusan adalah tidak seperti yang dijangka.


1

Aku ambil saiz L disebabkan banyak barang yang perlu di pos.

. Kerugian mencecah 4k Bila tlfn hq pos laju no tracking tiada dalam sistem. Cara 1 Masuk ke portal rasmi perkhidmatan SendParcel by PosLaju di sini. Kalau xletak dalam kotak x boleh.

Biasanya ciktie akan pergi terus je dekat pejabat pos untuk pos bungkusan atau apa-apa barang. Tak sure cara kiraan kalau guna kotak. Then serahkan je tanpa ada apa.

Boleh membuat panggilan kepada cawangan pejabat pos terdekat untuk penghantaran semula atau mengambil iaitu self collect sendiri di pos laju berkenaan. Hubungi pos laju pickup hotline iaitu PosLaju On Demand. Awak ada dua pilihan samada nak pihak pos collect barang di rumah PICK.

Sekiranya berat barang dalam kotak seperti gambar diatas adalah 2 kilogram syarikat kurier tidak akan kenakan caj 2. Barang saya dibongkar. Saya nk hantar barang pki pos laju.

Untuk kali ini saya share cara pos satu barang sahaja dahulu. Jika barang yang anda mahu hantar itu berada di rumah maka anda perlu pergi ke pejabat pos. 2 Pastikan kita bungkus parcel itu dengan teliti Kalau barang yang nak dihantar itu mudah rosak atau patah balutlah dengan kertas tebal atau bubble plastik.

Lapisan tengah yang mengandungi lapisan fiberboard yang beralun yang dicantumkan ditengah dengan 2 lapisan. Cara 2 Klik. Apa yang perlu anda buat adalah.

EZi Box pos laju ni cara nak guna dia mudah. Hii ini bukan kali pertama ciktie menggunakan khidmat pos laju sebenarnya. Kalau kotak kotak kena pass ke kaunter untuk diuruskan oleh manusia sejagat eh maksud saya pekerja Pos Laju.

Berat 99 soalan ni. Kotak ini mempunyai 3 lapisan. Sebelum awak mulakan mengisi borang pos kat bahagian atas ni ada button PICK UP dan DROP OFF.

Cara Pos Barang Di Kaunter Pejabat Pos Laju. Entry kali ni sya nak share tentang cara-cara nak pos barang guna poslaju. Cara Pos Barang Parcel Menggunakan Pos Laju Myrujukan Dah berhari2 dah.

Kalau barang jenis berkotak korang bungkus la dengan bubble wrap at least kotak tak la remuk bila sampai ke tangan pembeli. Harga Pos Laju biasa ikut berat RM2650 Check rate Pos Laju di SINI dengan masukkan berat barang anda. SEND PARCEL POS LAJU.

Tapi kalau nak cepat boleh je drop-off barang korang kat. Caranya mudah seperi dibawah. Cara Pos Barang Guna Pos Laju.

Kalau anda nak bandingkan kotak yang dibungkuskan untuk peti sejuk dan kotak untuk bungkus microwave kotak coklatnya sama tetapi ketebalan mereka berbeza untuk menampung saiz dan berat produk. Manakala untuk mengisi Pos Express dan melihat trackingnya melalui Online. Jom kita mulakan cara pos barang serendah RM5.

Nak dipendekkan cerita saya terjumpa cara menggunakan pos laju pickup servis. Di Pos Laju aku ambil no giliran. Nk beli kotak mahal la plak.

Cara Rekod Pembelian Stok. Bila cek dalam sistem Australia sudah delevered. Mksd sy bungkus dgn plastik je.

Di kaunter aku beritahu dekat kakak comel tu untuk pos barang so dia tanya. Jadi aku bergegas ke pos laju. Rasa cam kira volume.

Hari ni aku nak pergi hantar parcel aku. Berat Barang Kotak 3200gram. Rasanya depends on barang yang nak pos.

Panjang cm X Lebar cm X Tinggi cm 5000. Barang nye kaca mcm kt bwh ni. Aku ada jual barang-barang pre-loved aku kat sini.

Sebab prabayar ni dia ada limit berat kan. Cara Pos Barang Guna Pos Laju. Jadi bagi korang yang nak buat penghantaran tu sila ikuti langkah-langkah di bawah.

Pastu masukkan barang korang dalam plastik atau kotak yang muat. Ini video tentang cara menggunakan mesin sampul prabayar.


Paket Jnt


Cara


Packing Online Shop


Cara Nak Pos Barang Guna Pos Laju First Time Vlog Auto Cemasss Youtube

0 Response to "Cara Nak Bungkus Barang Dalam Kotak Pos Laju"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel